Tekirdağ, Edirne dolaylarının bir karşılama havası olan bu ezgi, bu haliyle tamamıyla Çingene müziği kimliğine bürünmüş bulunmaktadır. * iminin altındaki notaların klarnet icrası sırasında farklı bir çalış tekniği vardır. İcracı burada klarnetin tuşlarına basarak değil, kamışa diliyle vurgu yaparak bu notaları çıkarıyor. ** iminin altındaki notalar boğumlanarak çalınıyor. Aslında burada kaba bir vibrato yapılıyor. Çingene havalarında çok sık rastladığımız bir icra biçimi olan asıl ezgi arasında yapılan serbest gezintilerin en tipik örneklerinden birini buraya alıyoruz. Bu taksim veya serbest gezinti şarkının iki kıtasının arasında çalınıyor. Taksim öncesindeki serbest kısım istenildiği kadar uzatılabilir. Kaynak kişi, Yöre ekibi (Çorlu ve Silivri Romanları)'dir. 14.06.1996 tarihinde Melih Duygulu tarafından derlenmiştir. Türkiye'de Çingene Müziği - Batı Grubu Romanlarında Müzik Kültürü, Melih Duygulu, Pan Yayıncılık 118, İstanbul, 2006. Sözleri Evren Seçkal tarafından gönderilen bu türkü 13,714 defa görüntülenmiştir. «Kestaneyi Soymalı» isimli türküye ait nota kaydı bulunmaktadır.